Hai Bunga

8:06 PM Mohamad Afiq 0 Comments

It's been too long leaving this blog...

Tak tau nak tulis ape sebenarnya ni... atas permintaan bunga update lah satu post ni...


"Kadang-kadang Allah sengaja sebunyikan matahari. Kemudian Dia datangkan petir dan kilat. Kita menangis dan tertanya-tanya, kemana hilangnya sinar. Rupa-rupanya... Allah nak hadiahkan kita pelangi."

Ade banyak post tentang bunga sebenarnya tapi saya buang sebab nanti bunga baca kan...

Alaa post yg saya delete tentang bunga pun benda yg saya dah cerita dekat awak bunga... hehehe

Post tentang first time I meet you, the way i arrogant with you, the memory with you...

Tak tauuuu nakkkkk tulissss ape dahhhhhh....

Mesti semua tertanyakan siapa bunga tu... Mcm bunga selalu cakap biar rahsiaa... hahaha

Byeeee

0 comments: